Menjadi Wanita Yang Paling Bahagia Dengan Selalu berbaik Sangka Pada Takdir Allah dan Bersyukur den

Menjadi Wanita Yang Paling Bahagia Dengan Selalu berbaik Sangka Pada Takdir Allah dan Bersyukur den
Jadikan Hati Kami selalu Rindu Pada Mu Ya Allah..

Sabtu, 29 Januari 2011

Teman!!Terimakasih...

"teman.."makasih ya...walaupun semua belum dijelaskan..tapi aku bisa memahami apa  yang sedang terjadi..
perih,,memang..tapi aku tidak menyalahkan "kamu" ataupun "keadaan"..
aku hanya kecewa pada hatiku sendiri..
yang terlalu menganggap semuanya baik..
terlalu menganggap semuanya sama dgn apa yg aku rasa dan fikirkan..
ternyata semuanya keliru..

"dirimu.."
yang aku fikir akan mampu perlahan menghapus lukaku..
"dirimu.."
yang dulu aku fikir tidak sama dgn "dia"
"dirimu.."
yang aku fikir..mungkin adalah yang terbaik..
"dirimu.."
yang kerna hadirmu..aku mau perlahan membuka hati..

tapi ternyata...
aku salah menafsirkan semua ini...

sekali lagi..terimakasih teman....

Tidak ada komentar:

Posting Komentar